onsdag 10 oktober 2012

Startkablar!

Jajjemen, alla ni som känner mig och ibland åker med i min bil vet att i den finns en hel del...
Många gånger har det pikats lite kärleksfullt om detta men jag vidhåller att det (mesta) kommer till användning och kan ses som nyttigheter!

Ikväll skulle jag bara upp och klappa häst var tanken men...så blev det inte.
Två av mina kära stallkamrater skulle på träning med en häst som ikväll hade helt andra planer!
Dessa planer resulterade i en dragbil utan batteri, men lösningen fanns givetvis i min bil i form av startkablar :)

Själv tycker jag dock att det är lite läskigt att koppla kablarna men det finns det oftast andra som kan ;)


(Imorgon är det en viss långbent stycke fuxmärr som kommer att lasttränas på hemmaplan har jag hört ryktas om.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar