fredag 5 oktober 2012

Tillbaka!

Hej på er!

Nu är det verkligen längesedan jag tittade in här och lämnade mina avtryck!
Jag har börjat sakna bloggen och tänker nu börja igen :)

För tillfället sitter jag på en buss på väg in till Uppsala för en tjejträff med några tjejer från gymnasieklassen, ska bli jättekul att få några timmar tillsammans över lite mat och vin.

Några snabba i punktform:

• Familjen?
Mår bra! William har hunnit börja "Lill-ettan" och är så glad över det.
Aaron är inte lika nöjd över att få stanna på dagis ett tag till men det går fortfarande bra :)

•Bling?
Är en liten stjärna i mina ögon!
Hon har hunnit visa sig på både dressyr- och hoppträningar och vi åker därifrån med fina omdömen.
Hon är en riktig arbetsmyra och har ett huvud som behöver aktiveras så gott som dagligen för att må som bäst. 


•Jag?
Börjar komma tillbaka och hitta tillbaka till den jag var innan depressionen! :)


Jag återkommer...

Kram på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar