torsdag 8 november 2012

Torsdag!

Tjipp, tjohej...
Vaknade med träningsvärk och det blir värre för varje timme!
När jag tom har känningar i fotlederna så kanske ni förstår... Gav järnet igår och det var så skönt!
Tror mig ha hittat den träningsform som verkligen passar mig.
Kordinationsträningar för mig att bryta ihop av skratt när kordinationen brister och andra gruppträningar har inte riktigt få mig att ge järnet - men jäklar anamma vad kul det är med cross-fit :)
Nu väntar jag med spänning till i kväll när anmälningslistan kommer upp och hoppas att jag hinner med innan den blir full!

Började dagen tidigt med ett skrittpass i ett kallt men soligt november för att sedan köra Mammagala-jobb.
Bling går nu ett lite "hårdare" pass i veckan för att sedan skrittas/joggas 2-3 dagar och sedan vila. Nu kommer hon få hålla igång ett litet tag till för att sedan få vila slutet på nov, dec och ev. även en bit in i januari.
Hon är en riktig arbetsmyra och har väldigt lätt för sig och har fått hemskt trevliga omdömen från de instruktörer vi hitintills hunnit träffa :)
I början på nästa vecka kommer Fia från Roslagsterapeuten se över henne och till helgen ska vi på hoppkurs på Jälla, Uppsala. Just kursen har varit ett delmål och det är när den är avklarad nedtrappningen inför vilan börjar :)
Vår lilla änglahäst som lämnade kvar kardborrarna i hagen till de som är kvar...
Jajjemen, vi plockar fortfarande...

Ha det bra ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar