torsdag 8 november 2012

Varför bloggar jag?

Jo, kära ni det berättar jag så gärna! :)
Nu har jag ju faktiskt bloggat ett tag. Ibland mer, ibland mindre och jag inser nu hur kul det faktiskt är att kunna se tillbaka på vad som hänt mig.

Jag älskar det faktum att det finns både bilder och berättelser till bilderna från en (fortfarande) ganska nära tid tillbaka! Att kunna se tillbaka på barnen och olika händelsersom jag tyckt varit värt attt blogga om av någon anledning och givetvis även kunna följa unghästens tid...

Jag har så många inlägg som jag känner lite extra för av en eller annan anledning men det här är några...

Små kobåjsare på små hästar - 2010
Barnen mars 2011 - Matning av rådjur
Träning mars 2011 - Kròl
Jag är moster åt ett penntroll :)


Det kan tänkas att jag skulle kunna fastna bland alla dessa gamla inlägg lääänge....


Varför bloggar du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar