torsdag 20 december 2012

Ångrade mig...

Jag är så löjligt trött när jag kommer hem på eftermiddagarna nu. Så även idag...
När ungarna somnat och jag väntade på avlösning hemma för att åka till stallet så kom den - Den extremt, tokstora tröttheten!!!
Ville verkligen inte upp men jodå, det är ju bara att gilla läget och hoppa i stallskorna. Får avlösning hemma och rullar iväg.
Öppnar stalldörren, tänder lampan,
viskar ett försiktigt "-hej",klappar om gamlingen och öppnar Blings box för att mötas av en sovandes liten tuss med spån upp till öronen. Sätter mig bredvid och hon lägger huvudet i mitt knä och ser (om möjligt) ännu sömnigare ut...
Ungefär där ångrade jag mig, hur kunde jag INTE vilja åka till stallet?
Jag hade inte viljat missa den där kvarten i en spånig box för något i världen!
Där satt jag, med ett huvud i knät som blev tyngre och tyngre och bara njöt...
Kvalitetstid när den är som allra bäst <3


Puss & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar