lördag 29 december 2012

Min unghäst, Amonami Princess!

Har lite svårt att se mig mätt på lilla hästen och sitter för tillfället och tittar tillbaka på "bildarkivet" där de finns massor av bilder att se!
Här har ni några...

Höst 2011.
Inridningen är här inte påbörjad alls.
Hennes hagkamrater Dora, Kròl och Aramiz.
Idag finns bara Kròl kvar, av dessa tre, i livet...
<3

Sommaren 2011
Både ovan & nedan.






 
Då ska vi se om det kanske kan gå att hitta någon bild när hon är satt i arbete :)


Här har inridningen satt igång! Bus i lina hos Pernilla Dannberg som
jag tog hjälp utav för att sätta grunderna på bästa sätt :)
 

 
 
 
Vid ett tillfälle fick jag rida för duktiga Jessica Rick som har träningar här ute och dessa bilder är från träningen som var i somras någon gång. Jessica är en underbar instruktör!
Bling är riden ca. 4månader vid tillfället.
 
 


 

Jag skulle kunna forsätta och fortsätta och fortsätta men nu får det räcka för den här gången.

Efter nyår ska hon börja sättas igång så smått igen och nästa "aktivitet" vi är anmälda till är ytterligare en träningshelg på Jälla i slutet av februari för Elina Svensson (ni som följt oss ett tag kanske har sett bilder och film från första gången)?

Vi hörs snart igen, kram på er!

 
 
 
 

 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar