söndag 16 december 2012

Mitt stall, Stall Kanikebol!

Jag har stått i mitt stall länge, det är nog iallafall säkert 10år.
En hel del hästar och människor har kommit och gått under den tiden men alla har satt sina spår.
Det gäng som finns kring stallet varje vecka nu är helt underbart!
Vi är ganska många som rör oss däruppe eftersom några av hästarna har några extra människor som älskar, pysslar och fixar med dom. Hästägare och medryttare av olika åldrar och inriktningar...
Stallet är min absolut största fristad och har jag möjlighet skulle jag lätt kunna tillbringa en heldag utan bekymmer där!
Idag väntade det överraskningar i sadelkammaren :)
Ett fikabord med godsaker och en present i ryktväskan!

Till mina kära stallkamrater (du med Linnea) : Ni är grymma <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar