tisdag 18 december 2012

På taket!

Efter en lite annorlunda natt, som bl.a. innefattade en liten som gick i sömnen (jag hittade honom i köket gåendes runt runt) så fick jag en timmes respit till jobbet!
Började dagen med "Fallskyddskurs" innan det var dags att fortsätta skottning av snö från div olika adresser. Idag har jag varit vid ett av vår lilla stads tre dagis och där och då insåg jag hur mycket det kan skilja på förskolorna vi har här...
Det dagis vi haft och fortfarande har har grymt bra personal som är sååå värda att även de få renoverade och fräscha lokaler att arbeta i,något som gång på gång bara skjuts på framtiden... (Grrr!!!)
Skulle kunna skriva massor om detta men...nej!

Nu är jag och sambon på väg in till Uppsala för julklappshandling och jag antar att vi inte kommer att behöva känna oss ensamma där ;)

Återkommer!

Bild från dagen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar