torsdag 21 mars 2013

Ännu en träningshelg på Jälla!

Imorgon eftermiddag styr vi mot Uppsala och Jälla igen jag och Bling. Med oss från stallet kommer Sandra och Ulf 18 ( tysk import) och ännu en stallkamrat som sköter film och fotografering!
Ska bli spännande...
När jag red förra träningen red jag av med en jobbig känsla i kroppen och den måste ha kommit av att jag pressade henne lite för länge med resultatet att hon blev för trött, vi jobbade inte alls som ett team...
Det har jag grämt mig för ända sedan dess faktiskt och det gör jag inte om!
Inför den här träningen har jag försökt hålla mina förväntningar på en relativt "låg" nivå och det känns bra.
Beroende hur träningen går nu i helgen så får jag se om vi eventuellt kommer att göra vår första "start" vid en P&J i början på april i samma ridhus.

Ska försöka uppdatera under kursen, håll gärna en tumme för oss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar