tisdag 8 november 2011

Liten blir stor...

Vår älskade William börjar bli stor på riktigt nu!
När jag vaknade i morse så var grabbarna redan vakna och satt under varsin filt framför "Bompa".

Jag kliver upp, går ut till killarna i vardagsrummet och säger godmorgon och får tillbaka ett "-Gomojjon mamma, har du sovit gott?" från Wille...
Klockan är då runt 07.45 och Wille sitter redan påklädd.
Strumpor, jeans, skjorta (knäppt helt rätt) och zipjacka och till detta har han plockat fram en palestinasjal modell barn!

Jag går in i badrummet och fixar morgonbestyren och hinner knappt bli klar innan William går in, plockar lite i korgen med hårstyling, tar med sig en produkt i varje hand och ställer sig framför helkroppsspegeln i hallen...
"-Jag tänkte göra tuppis (tuppkam) idag ja mamma..."
"-Öhh, okej hjärtat. Vill du ha hjälp?
"-Näpp!"
"-Okej, säg till om du ångrar dig."

Han fixar med sitt medan jag fixar kaffe och när han är klar går han in till lillebror i vardagsrummet...
"- Aaron nu är det din tur gubben, vill du ha tuppis eller som manboy (då menar killarna Eric Saades frisyr) ?
"-Som määänboy!

Det stylades lite mer och resultatet blev en lillebror med en riktigt vass frissa (det sprayades rejält) !

Älskade ungar, tiden går fort nu börjar de bli stora...


1 kommentar: