måndag 7 november 2011

Stallet!

Min vecka börjar alltid med ett stängningspass på jobbet vilket gör att jag har lite extra tid till att sköta och förbereda stallet inför kommande vecka.
För mig är det det ultimata sättet att börja veckan!

Idag hade jag sällskap av min fina stallkamrat Linnea som äger Kròl (stor brun med bläs och mycket vitt på benen) som figurerat på bloggen emellanåt. Det här var sista dagen på länge som Linnea är i stallet dock, för ikväll rullar hon mot Åre för ännu en säsong på skidanläggning...
Känns sådär för min egen del, vi i stallet kommer sakna henne.

Lite bilder från förmiddagen...


Kròl & Bling

Höstkladdiga hagar...

Så här tycker vi i stallet att det känns att hon åker...

Blääääääää......



Linken!





Ha en bra vecka allihop...

1 kommentar:

  1. Hon är så himla fin Bling Bling. Extra roligt att du har en jämngammal med min också. Ser fram emot att få se henne IRL så småningom. Kram Lotta

    SvaraRadera