tisdag 1 november 2011

Tomten!


Ps. Du hittar dem här
Okej?!
Kära Tomten!

Under hela året har jag varit en snäll tjej,
ätit upp min mat och varit snäll mot min
syster.
Jag har tom. gjort allt vad jag kunnat för
att slippa köra ihjäl alla maskar och paddor på
vägen upp till stallet (tro mig när jag säger att
jag rattat friskt för av dom djuren finns det gott om på vår väg).

Antar att Du är på det klara med vad jag menar
allra käraste Tomten?!

Älskar stövlarna och skulle med lätthet vara
prcis lika snäll även nästa år om jag skulle kunna
få dessa stövlar...

I`m in love with them!

1 kommentar:

  1. Förstår att du fattat tycke för dessa, de var verkligen snygga :)

    Får hålla tummarna för att dessa finns bland dina klappar då ;P

    Kramar från Annelie och Tintomara

    SvaraRadera