tisdag 1 november 2011

Ridstövlar!

Det är långt ifrån ofta jag köper nytt till mig själv i "stall-väg". Nu syftar jag på ridutrustning...
Till den lilla hästen handlar jag sådant som behövs förståss men då blir det ju tyvärr inte mycket kvar att disponera till mig själv...
Sist jag handlade sådant var på Falsterbo -10 (en resa som för övrigt kommer att bli ett minne för livet) då åkte jag därifrån med ny hjälm och två sköna jackor bla.

Nu har jag dock sån tur att en bloggande gammal vän från gymnasiet, Pernilla, hade problemet att det var aningen för trångt på sin stövelhylla i sadelkammaren. Hon hojtade lite om det och jag tog tillfället i akt för både kaffe, lite skitsnack och stövelprovning.
Jag travade förhoppningsfullt in i sadelkammaren och klev i stövlarna - de satt som gjutna!


Äntligen äger även jag ett par snygga och framförallt ett par gudomligt sköna ridstövlar!

Vi passade även på att försöka få till lite trassel angående Pernillas blogg och kollade in ett sätt att jobba lite med foton i.


Hur vi nu än gjorde vid köksbordet hos Pernilla och Pelle så fick vi nog till det ganska bra!



(Pernilla, Aaron har helt plötsligt bytt tjej och hävdar numer att hans tjej heter Nikki och har två hundar!)

1 kommentar:

  1. Ja nu är jag riktigt nöjd med funktionerna i bloggen :) Vi lyckades till slut ;) Men undra hur vi gjorde??? ;)

    Jasså han har ny tjej? GULLIGT :) hihi

    SvaraRadera