torsdag 30 september 2010

Ingen ordning alls...

Ber om ursäkt om någon saknat mina blogginlägg, har helt enkelt haft fullt upp de senaste dagarna. För att inte bli alltför långrandig så tänkte jag köra en liten "bildkavalkad" istället för en uppsats om vad jag haft  för mig, håll till godo! Ser att bilderna från tävlingen bestämde sig för att inte visas ihop, vilket min tanke var. Det är dock något jag kan leva med...

På tävling äter man/vill man äta varmkorv!

Jobbat på second-hand försäljning. Det här är bara en "skvätt" av alla inlämmnade artiklar!
Jobbat.
Varit en del turer till stallet!

Vi har ju varit hejaklack på dressyrtävling, jag, Aaron, Erika och Ronja givetvis!




Varit på avtackningsmiddag för en kollega där
desserten bestod av pannacotta!
Ruggigt gott efter en stadig bit tournedou.


Tror att jag nöjer med bilder för idag.
Nu lite yoghurt med tillbehör och sedan kudden. Just tusan, Idol! För visst får man väl se vilka som går vidare idag va? Är oftast inte inne vid den tiden så jag har missat lite utav själva uttagningarna... Not OK!

Godnatt mina vänner, sov gott!

Syns i morgon ;)

1 kommentar:

  1. Gudd murning!
    Alltså, den där ungen på bänken, han med körven i handen ... Om han undrar varifrån de extra månatliga pengarna på hans konto kommer ifrån, så är det Moffa & Mommo som sparar pengar åt honom. Så att han har råd med många, många, många körvar när han blir stoooooor.
    / Mamma

    SvaraRadera