tisdag 28 september 2010

Melonfrukost...

Morgonmys i vårat hus... Grabbarna sitter med välling och melon, det är tydligen en bra frukost för småttingar. Själv sitter jag och gnider mig i ögat, tror att jag fått en vagel eller något dylikt, ont gör det och det irriterar till tusen.

Jobbade ju stängning i går i vanlig ordning, varje måndag. Jobbar med några av de skönaste människorna på min arbetsplats (CoopExtra Östhammar) just de kvällarna så de kvällarna har en tendens att gå ganska fort och det är ju väldigt skönt. Innan jag började jobba hann jag ut en kortis till "mitt" svampställe och hittade en massa trattkantareller, tanken var att jag skulle ha gjort mig en macka med dessa stekta i smör efter jobbet men jag var så j-a trött så det var bara att glömma! Men ikväll kanske..?

Igår fick jag mig "en skopa" för att jag missat att blogga i helgen (sorry Jessica ;) ) men har just nu idag ingen inspiration för det så tänkte avrunda lite snyggt!

Nu ska jag göra ett försök att dölja det svullna vänsterögat och sen kickar dagen igång. Ikväll ska vi äta middag ute hos en av mina bästa vänner som för övrigt har några inhysta welsh-ponnier går hemma för tillfället. Lovar att ta med mig kameran och kikar om jag kan hitta dem i hagarna...

Have a good one!

1 kommentar: