måndag 6 september 2010

Ny vecka, nya tag!

Mina måndagar är sköna dagar! Jag jobbar stängningspasset på jobbet, vilket innebär att jag inte börjar förrän klockan 14.00. Barnen börjar på dagis vid 11 så det innebär alltså några timmar att förvalta på helt egen hand... De senaste dagarna har varit ganska stressiga och fulla av en hel del "måsten" men idag så var de där timmarna vigda åt mej själv. Så efter dagislämmning åkte jag till en god vän på dejt, för när man blir bjuden på både god mat med trevligt sällskap och får några härliga komplimanger så är det väl nästan en dejt, eller?
Inte ett alldeles galet sätt att ladda upp inför en ny veckas vedermödor! Det här är för övrigt en vän som tillsammans med två andra tjejer håller i spakarna för ett jättespännande projekt, Mammablogg-galan 2011" De ska bli spännande att se hur det går för dem att ro det hela i land. Lycka till brudar!

Även idag blev en riktigt bra dag på jobbet, kanske för att jag redan från början hade bestämt mej för det!?

Nu ska jag sjunka ner i badet innan sänggång, kram på er.

1 kommentar:

  1. Hittade just hit!
    Ska bli spännande, intressant och rolig läsning hoppas jag!

    SvaraRadera