fredag 24 september 2010

Tävlar!


" Jag tävlar om ett härligt presentkort värde 1000 kr
från ANDRUM - Inredning & Kakel i samarbete med WWW.JENNYN.SE
Var med och tävla HÄR du också! "


Tävlingsreglerna är enkla och ALLA kan delta!


1. För att vara med i tävlingen skriver du ditt namn & din mailadress samt svarar på frågan: Vilken ort ANDRUM - Inredning & Kakel har sitt fysiska butik i en kommentar under det här inlägget.

Svaret på frågan hittar du på ANDRUM - Inredning & Kakel hemsida som du hittar HÄR.

2. Du dubblar din chanser och får en extra lott till i dragningen om du kopierar du bilden + texten ovan och lägger upp på din blogg samt skriver länken till din blogg i din kommentar här nedan tillsammans med svaret på frågan ovan.

Har du ingen blogg så går det bra att tipsa fem av dina vänner om tävlingen via mail och skicka en kopia på det mailet till jennynee@spray.se

Sista tävlingsdag är 7:e oktober kl 22:00 - Lycka till!!


Kära vänner! Eftersom jag inte är helt teknisk så kunde jag inte få med bilden som hörde till tävlingen. Tro mig på orden när jag säger att ni borde kolla in tävlingen, såååå mycket fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar