lördag 20 november 2010

Ber om ursäkt...

FÖRLÅT om ni saknat mig de senaste dagarna.... Tyvärr har agendan varit galen full och tiden att sätta sig med kaffe och datan på kvällen har istället blivit toooktrött på sofflocket (tack och godnatt med andra ord)!Men nu kör vi, en resumè över de senaste dagarna...

En del häst och stall har det ju givetvis varit. I det senaste inlägget så skrev jag ju om våra rymmare och         -Japp, de rymde även dagen efter! Hagfix (tack Sandra) och el på och nu verkar det som att det är slutrymt.
På torsdagen kunde jag komma iväg till ridskolan för lektion för JennieMy. Hopplektion på en av hästarna jag ridit två gånger tidigare och är faktiskt ganska nöjd över vad vi presterade ihop, det kändes kul!
Fick frågan om jag kunde stanna och hoppa i nästa grupp med och absolut, jag stannade!
Okej, hur gick det då? -Jotack, jag låg på ridhusbotten två gånger... Just där och då kändes det inte något men igår och idag börjar det kännas ganska rejält. Höftböjaren höger sida, ner mot svanken och mellan skulderbladen, dock skulle lite av det kunna vara träningsvärk så jag får se hur det känns om någon dag. Jag tar det som en påminnelse om hur det känns att rida ponny :) Ska eventuellt få rida ponny nästa lektion med, det ser jag fram emot!

Igår fredag så åkte jag iväg på lite kvällsjobb någon timme efter hemkomst och idag åker jag på detsamma direkt efter jobbet... Men imorgon är dagen vikt åt familj och vänner!

Nu måste jag iväg. Ha en bra helg mina vänner, ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar