onsdag 10 november 2010

Den lediga onsdagen!

Nej, vi kom ju som sagt inte iväg till Mälarkliniken på återbesöket med knabstrupern, hon fick en ny tid i morgon! Väglaget var inte det bästa och det kändes lite onödigt att leta sig iväg då...

Istället pysslade vi lite på hemmaplan och vid lunch åkte vi till Ada`s http://www.adaskaffestuga.se/ och åt. När vi fikat färdigt satte vi oss i bilen och Aaron somnade på en gång. Körde ner till hamnen och matade ankorna med William och sedan vidare hemåt igen.
Eftersom T har brandjour den här veckan med en inställelsetid på 5 min (vilket innebär att han har 5 min på sig från larmet på brandsökaren till det att han ombytt och klar rullar ut med brandbilen genom portarna) så är det lite knepigt att få ihop det emellanåt. Familjeaktiviteter och ensamtid är inte helt lätt att få till så därför fick familjen följa med till stallet efter middagen idag. Killarna satt i bilen och lyssnade på julmusik :) och jag gjorde stallet...
Lilla-B hade besök av hovslagaren igår och fick ordinerat väteperoxid i små håligheter i sina båda fram. Nu börjar den lilla skönheten att visa lite humör men är ändå ganska lättövertalad. Trilskas och försöker härja lite...

Ikväll ska jag försöka komma i säng i tid för jag ska iväg på kurs genom jobbet imorgon, ska till Sala.
Tack för idag hörrni, eller som minstingen säger "-Puss och kjam, basskojv" sen slänger han huvudet bakåt och tokskrattar!

"-Jag vill bara säga godnatt till Bling-Bling".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar