söndag 7 november 2010

En söndag i huset vid vändplan...

Helgens sista dag kommer lika obönhörligt vare sig man vill eller inte! Idag har jag dock känslan utav att det äntligen varit en skön helg med kvalitetstid för alla medlemmar i familjen...
Lilleman och jag har precis sagt "hej då" till storebror och pappan som ska iväg med lastbilen för att leverera elverk. Aaron och jag ska iväg på en promenad i solen och försöka få till lite bilder i höstsolen, ska gå både vid sjön och upp emot stallet tänkte jag! Möjligheten finns att låna shettisarna idag och det får lilleman avgöra, bollen ligger hos honom (men det kan tänkas att jag kommer att propagera lite för stallet och shettisarna...)

Vi hörs lite senare, ha en bra söndag !

Bild från fredagsmyset, sockerkicken börjar komma
i takt med att musten i flaskan töms!
Pirat Lill-Jansson till er tjänst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar