tisdag 30 november 2010

Mitt i veckan dagen, även kallad...

...den lediga onsdagen blir det inte så mycket av den här veckan! Ska jobba med det jag tycker är det absolut roligaste på mitt jobb imorgon - enbart kundservice!
Imorgon drar ett alldeles nytt system igång på COOP och jag ska vara behjälplig för kunderna på förmiddagen om det kommer några frågor eller funderingar angående det nya! Känns spännande och jag hoppas att jag fått reda på det jag behöver veta inför morgondagen...

Även på kvällskvisten blir det jobb och jag ser faktiskt fram mot det jobbet precis lika mycket. Även där handlar det om service och jag tror faktiskt att jag är himla bra på just det, så det så!


Från en sak till en helt annan.
Försöker hitta fina chinos på nätet men vaaaart ska jag leta? Hjälp mottages tacksamt. Någon som vet vart jag ska kolla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar