tisdag 30 november 2010

Sisådärja!

Shalom kompisar, jag är tillbaka...
Anledningen till att jag inte varit särskilt aktiv i mitt alldeles egna lilla hörn är att jag verkligen inte alls mått särskilt bra. Vad det beror på försöker jag ta reda på och ska upp och ta lite nya prover före jobbet i morgon, så det löser sig nog - förr eller senare!
Så av min resa till Globen i år blev det alltså inget av, låg hemma istället tyvärr.

Men en sak som gjorde mig så himla, himla glad är att jag faktiskt fick en systemkamera i present! En CANON EOS D500, den är sååå fin och har kommit till ett hem där den ska få massor av både kärlek och närhet (vill knappt släppa den ifrån mig när jag väl tagit upp den).

Skulle ju kunna visa några av mina första bilder på lite olika motiv kanske...
Snöig hästrygg!



Lillemans dreads!



Lill-Bläsen...


På "glöggmys" hos farmor och farfar efter skyltsöndagen...


Varsågod Linken!


Några av bilderna som jag tycker är helt okej, till kameran följde en mindre roman (lite tråkigare läsning dock) som jag bläddrar lite i på kvällarna, som kommer med väldigt mycket bra tips och ideèr om hur jag borde göra för den ultimata bilden... Vi får se när den bilden dyker upp i min display!

Ha det gott och kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. du kan nog få lite tips av tomas också om du vill, han kör också med canon!

    SvaraRadera
  2. NETTA!!!
    Hej, vad kul att du är här.
    Jazzooo, vad bra. Det ska jag komma ihåg ;)

    SvaraRadera