onsdag 3 november 2010

Uppdatering i bilder...

Enklaste sättet att göra det på för de dagar jag inte orkade engagera mig i bloggen. Håll till godo...

Vi åkte båt med Anne och co!
Pojkarna var med i stallet och
hjälpte till, duktiga små hjältar.
Hängde upp lite åt fåglarna...
(Därav klätterbilden!)

Ridterapi på Krolleman...
Får mig alltid på bättre humör!

Jag klättrade i träd...


Numer är det här husets enda katt eftersom
vår Thisbe fått flytta till Fia som har mer
tid och kärlek för Thisbetussen än vad vi
har i vårat hus! Det här är Sour, döpt efter sambons
favoritchips. Ni förstår säkert vilken smak va..?



Tyvärr var varken kameran eller jag ute på så mycket mer än så. Men där fick ni se lite av min vardag när jag inte "iddes" uppdatera! Kram och godnatt på Er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar