söndag 19 december 2010

Blandade bilder, en hel del häst...

Willman på ponnyridning!
Snälla Chicco är en klippa, en vardagshjälte på fyra ben.
Bling på första besöket i ridhuset.
Kikade på div. från hinderförrådet...
Blingis i somras. Ganska precis ett år gammal.
Aaron och jag på besök på dagis vintern -08.
De rosa mössorna står för mycket skoj!!!
Melodifestivalminnen från förra året.
Jag är moster åt det här lilla penntrollet, Milomannen <3

TinTin och jag förra vintern.
Just den här dagen var nog årets kallaste!

...Tinnan i djupsnön!






TinTin och jag vår sista träning innan hon flyttade till sitt nya hem...


Det här var några bilder ur mitt "arkiv" som jag tycker väldigt mycket om. Har du några att dela med dig av..?

1 kommentar:

  1. Åh vad hon är vacker fina Bling-Bling <3. Jag ser också att du behöver en mindre ponny till din son. Det är bara att höra av sig ;). Chokladen var förresten jättegod!

    Kram

    Lotta

    SvaraRadera