torsdag 13 januari 2011

NEW YORK!!!

Det här är så himla galet så jag kan knappt förstå...
Jag har vunnit en resa till New York. En resa där allt dessutom är betalt!
Det är vinsten i en tävling som pågått på jobbet sen i mars -10 om jag inte har helt fel, en tävling i kundbemötande!

Ända sen jag fick beskedet i eftermiddags har jag gått runt med ett leende från öra till öra coh jag vet inte hur många gånger jag sagt "-Det är heeeelt sjukt"!

Så fort jag smält det här och fått lite mer info om resan så ska jag berätta mer för den som vill veta...

                     Galet glad tjej!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Va härligt med sånt uppmärksammande! Du ser alltid glad ut när jag ser dig så jag tycker verkligen du är värd det!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis igen till dig :) Så himla roligt! Och du vet, Jag och Turkiet passar bra ihop ;) Eller för den delen NY... Hehe...

    SvaraRadera