fredag 14 januari 2011

TGIF!

(För den som kanske undrar så står förkortningen för "thank good it`s friday)

Vi har haft en helt okej dag idag, alla husets invånare.
Imorse fick jag vackert baxa in spindelmannen och en formel-ett förare i bilen och köra dem till dagis! De skulle kunna tänkas vara aningen inspirerade från gårdagens Knutmassofirande...
Själv har jag gått runt i samma lyckorus som igår eftermiddag och kan inte fatta att jag faktiskt ska åka till USA, det är heeelt otroligt!

Nu ikväll har jag och Johanna varit ner och tränat igen och det här är vad jag lyckades åstadkomma:

 5,5 km på springbandet och crosstrainer och lyckades bränna 384 kcal!

Jag känner mig väldigt nöjd över min bedrift faktiskt men nu gäller det bara att hålla i och fortsätta köra. Känns dock väldigt bra att ha en träningskamrat så kan vi peppa varandra.

Bara för att han är så söt!
Det här är för övrigt formel-ett föraren...

1 kommentar: