torsdag 10 februari 2011

Back in buisness!

För den som undrar vad jag sysslat med sedan sist så blir svaret, "-En hel del!"
Jobbat, tränat både på gym och på hästryggen, legat däckad i förkylning och en fy tusan till huvudvärk, fixat på storebrorsrum som numera är vitmålat och utrustats med ny säng och en plattTV och faktiskt även hunnit med en krogsväng som innefattade både familj och vänner!
Jovars, jag har haft att göra...

Spaltar upp det lite igen då.

Jobbet:
Känns långt ifrån jobbigt med resan som hägrar längre fram. Åker den 11maj och jag längtar verkligen!

Träningen:
Gymsvängarna gick riktigt bra men sen kom förkylningen som ett brev på posten och nu väntar jag ut den. Träningarna på hästryggen har gått bra och jag inser varje gång jag sitter upp i sadeln hur jäkla roligt det faktiskt är att rida!
TACK till Sandra och Linnea som lånar ut den stora glada mannen som gladeligen tar oss över hindren!
Har än så länge hunnit med två träningar för Lotta Jansson från Älvkarleby och en för Cia Tenggren från Högbo.

Fixat:
William har fått sitt rum ommålat och har alltså fått både ny säng och en TV! TV:n borde kunna betyda att vi inte behöver se alltför mycket "Bompa" i vardagsrummet... Det är iallafall planen, vi får se om den faller väl ut.

Krogsvängen:
Lillasyster med respektive i Knivsta bjöd på partaj och jag och sambon fick till det med barnpassnig och styrde ditåt! Vi hade en riktigt rolig kväll som avslutades på Flustret innan bilen rullade hemåt efter det obligatoriska stoppet på MAX. Under kvällen så sammanstrålade vi även med tre av mina härlliga vänner och fasen vad kul det är att få göra något annorlunda emellanåt. Utgång och partykvällar är ju faktiskt inte längre så vanligt förekommande i mitt liv just nu. Inget jag känner att jag saknar så där jättemycket men de gånger man väl kommer sig för, kan det bli hur kul som helst (mycket för att min syster kan vara heeelt galet kul när det kommer till partyn och udda ideèr!)

Nu blir det lite bilder...







Nu är det dax för sängen. Snöstormen river ganska rejält i skogen bakom huset och det är verkligen sövande att lyssna på... Sååå, godnatt och sov gott!

2 kommentarer:

  1. Åh! Morgonmys i soffan! Ett sån't härligt foto! Och, i morgon får jag den äran att ta med mig den äldste mysaren på teater. Jättekul!
    Puss och kram!
    / Mamma

    SvaraRadera
  2. Åååå, så bra barnteatern var!! Hoppas Ville hade kul också!! Du kan kolla på fotona jag la' in hans webbalbum nyss, hoppas jag. Jag trixade om lite i inställningen för albumet, så nu ska du kunna se fotona.
    Puss och kram!
    / Mamma

    SvaraRadera