måndag 21 mars 2011

Riktigt härlig vårdag!

En måndag som denna var det svårt att inte vara utomhus de där få timmarna mellan lämning på dagis och jobb! Solen sken och termometern visade på +10 grader vilket resulterade i "dripp dropp" från alla möjliga olika håll och vårkänslor som bubblade fram... Jag trotsade mina måsten inomhus för en liten stund och tog med mig kameran på jakt efter våriga motiv i närheten.




Någon annan som hittat något vårigt?

Jag brukar vara den som är först med räfsan utanför stallet på vårkanten och redan där (gjorde stallet efter dagis) så kom känslan av vår över mig. Att sen få undan bara några ynka strån hö och annat "skräp" med räfsan för att se några gröna strån är STORT, jag välkomnar våren nu trots att jag verkligen gillar vintern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar