måndag 18 april 2011

Den vackra lilla hästen!

Eftersom jag allt som oftast har en hel del att göra och är en sann hästnörd/fjolla/tok så är det i stallet jag laddar mina batterier! Det är denna sköna lilla dam som gör det och hon är mig väldigt kär...
Hon har precis blivit två och tanken är att i höst så börjar hennes resa mot att bli ridhäst, än så länge så är det mest bara bus och socialträning i hennes liv...

Bilder på Amonami Princess, min älskade lilla häst!










Som att inte det vore nog så när jag släppte ut henne i hagen så var inte det slutet på fotosessionen, hon gick med raska ben fram till sin bästa hagkamrat Kròl och fortsatte härja!



Tessi om du läser det här så låna gärna bilder härifrån om du vill. Du frågade ju om pics. tidigare ;)

Hur laddar Ni andra som läser batterierna?
Fota och ge mig en länk till Er blogg, jag vill få lite tips!

Kram

2 kommentarer:

  1. FANTASTISKT FINA FOTON, MIKAELA!!

    SvaraRadera
  2. Konstigt nog laddar jag mina batterier på gymmet, träning är min hobby och där kan jag stänga in mig i mig själv och bara vara! Inegen och inget stör mig där!

    Underbara hästar, min dotter frågade om det var hennes hästar när hon såg dom. Blir nog ridskola för henne snart!

    Kram

    SvaraRadera