torsdag 14 april 2011

Gala :)

Idag har vi fått ta emot ännu mera produkter till galan!
Både till något som alla gäster får ta del utav och till utlottnigar... Dessutom har vi fått besked från en av sponsorerna som vill vara med att De har ännu en jättekul grej att bidra med!

Nu ska jag försöka ägna mig åt barn, hus och min lilla mamma som passat grabbarna idag eftersom dagis varit stängt, innan jag styr mot Uppsala och upphämtning av mer överraskningar till galan...

Vet att jag varit galet snål på bilder, men ta det lugnt - det kommer!

En länk till hotellet kanske...?
http://www.royalparkhotel.se/

Ses senare :)

3 kommentarer:

  1. Kikar in och säger hej och att ni gör ett grymt bra jobb inför Galan!!

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Åh man dör ju av spänning nästan!!

    SvaraRadera
  3. Tack brudar!
    Även fast vi vet vad som händer så känns det precis lika spännande för oss! :)

    Ser fram emot att träffas!

    SvaraRadera