tisdag 12 april 2011

Nu!

Nu är jag här igen!
En av mina kära grannar/ arbetskamrater/ vänner tycker inte att mitt bloggande befinner sig på nivå för att ens kvalificera sig som godkänd!
Nu vet jag varför uppehållen i uppdateringarna kommer och en mega-super-duper-stor anledning är att designen är så pinsamt dålig...
Ikväll har dock samma gryn lovat (i ett svagt ögonblick?) att försöka hjälpa mig med eländet och se om vi kan lösa problemet med den halva hästrumpan i headern! Någon som har något förslag på hur den skulle kunna utformas får gärna hojta till eller lämna en kommentar.

Jobbet med Mammablogg Galan går vidare och det händer en massa spännande hela tiden. Nya sponsorer och nya tankar som börjar slå rot... Väldigt spännande och vi ser fram emot att få stå på Radisson i Solna och få träffa alla dem vi jobbat så hårt för!
Apropå galan så har röstningen nu äntligen kommit igång på hemsidan  så kika gärna in och lägg din röst på den du tycker borde ha den!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa i säng.
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar