onsdag 13 april 2011

Onsdag...

Godmorgon, hoppas Ni sovit gott! Inte jag....
En sanning jag ska dela med mig utav är att jag har en sjuk (!) tandläkarskräck och idag ska jag dit och ta bort en tand som tyvärr gjort sitt! Min tandis, som för övrigt är superbra, gav mig två alternativ och att ta bort den var alltså vad jag valde.
Jag var där i fredags och fixade en sak och när jag låg i stolen (helt i min egen värld) så inser jag plötsligt att jag är blöt i öronen - det blöta var tårar. Ungefär samtidigt stryker någon mig över håret och säger - " Nu måste du faktiskt försöka andas.."

Idag är det alltså dax igen...

Wish me luck!

3 kommentarer:

  1. Lycka till! Jag vet hur det är. Tänker på dej!

    Kram Anna M

    SvaraRadera
  2. Linda Eskilssononsdag, april 13, 2011

    Nej men vännen! Vad duktig du är som går dit i alla fall, tycker jag!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera