torsdag 19 maj 2011

Gröt...

Tack vare att jag tidigare ha gått i min egna alldeles "vanliga" lunk med allt vad vardagen stått för, till att ha stått som arrangör av gala och rest till New York som en av ca.20 vinnare av biljett och betalt uppehälle på ett riktigt lyxigt hotell så är det ganska grötigt i mitt huvud just nu! Det är massor som behöver sorteras upp och läggas på plats i ett huvud som jag redan trodde var ganska fullt ( kan vara dax för att formateras om...).

Men nu är jag hemma igen och både gala och resan börjar så smått att sjunka in. Jag ska lägga ut foton och försöka skriva om något som i min värld är så pass stort att jag antagligen kommer att se dem som milstolpar i mitt liv!

Fram till dess... Kram på Er alla!
Både nya och gamla bekantskaper!

2 kommentarer:

  1. Tack för alla fina ord min vän!
    Blir så glad att du står vid min sida och peppar mig till tusen! Jag är så tacksam Mikaela!
    Hoppas på att få komma och hälsa på dig och bling och familjen på Sommarlovet!
    Många kramar!

    SvaraRadera