onsdag 1 juni 2011

Inlägg med hästdoft!

Inlägg med hästanknytning har lyst med sin frånvaro ett tag nu...
Men nu så!
Idag har min fina lilla två-åring fått springa på ridbanan med Kròl som sällskap, roligt värre!

Jag lägger på henne gjord med jämna mellanrum nu för att börja förbereda henne inför hösten och sadeltämjningen. Det går bra och hon bryr sig inte nämnvärt.
Idag fick hon alltså sällskap på banan och då passade vi på att lägga upp en bom (från mark upp till liggande tunna) över spåret!
Reaktionen blev "-VA!? Hur ska jag kunna springa när det ligger något i vägen?" men sen visade Kròl hur det gick till...

Lite bilder:













Jag vet att jag är partisk, men jag tycker att hon är riktigt stilig... 
Det här var för övrigt hennes absolut första kontakt med hinder!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar