onsdag 20 juli 2011

En personlig favorit!

När det kommer till ljus och allra helst doftljus har jag några personliga storfavoriter! En utav dem är av märket BLISS.
Dofterna är helt underbara, inte alls så där starka och påträngande som en del ljus kan vara...
Jag har "myst" upp mitt favoritljus (med doften Clean Cotton) och åkte ner till butiken i Öregrund för några dagar sedan för att investera i ett nytt.

Gick där med näsan i de fina små boxarna som ljusen är förpackade i och hittade faktiskt en ny doft som jag fastnade för, med doften av ingefära och citrus.


Visst är de fina!?


Nu är ju jag lite av den sorten som velar in i det sista och såg väl antagligen aningen osäker när jag stog där med mitt ljus i handen.
För att göra en lång historia kort så var ljuset inte det enda som följde med därifrån. Fick även med mig en doftolja i ett litet krus med pinnar som stoppas ner för att sprida väldoft runt sig...
Fick förslaget att stoppa i tre pinnar men eftersom jag gärna bara vill ana doften (gillar inte när den blir för stark) så nöjde jag mig med två.


Butiken i Öregrund är väl värd ett besök, liten men naggande god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar