onsdag 20 juli 2011

Fotografering...

I måndags så var vi iväg på fotografering till nya hemsidan, som för övrigt kommer att släppas inom en snar framtid. Sidan jag menar är "Mammagala sidan"!

På plats i uterummet i Österbybruk där vi fotade så hade vi hjälp av Alex från Studio A i Alunda som sminkade och fixade hår på löpande band! Kändes lyxigt att ha någon som snyggade upp en...

Vi stylades alla fyra, fikade (Annah hade bakat en gudomlig cheesecake med smultron och hallon) och posade framför kameran så det stog härliga till.

Lite bilder från kvällen:

En titt på en liten ynka del utav Alex alla produkter!




Donnan på Kärleksallèn!








Jag!
En bild jag faktiskt är ganska nöjd med...






2 kommentarer:

  1. Du ska vara helnöjd med ditt foto, är verkligen superfin på den :) men de är du alltid ;)

    SvaraRadera
  2. Men tack, snälla söta!
    Är inte ofta jag känner mig nöjd på ett foto men jag blev faktiskt nöjd...
    Fotot togs av en vän det kan ha varit därför!

    Kram!

    SvaraRadera