torsdag 21 juli 2011

Loppis i Hälsingeskogarna!

Dagen har gått i semesterlugnets tecken. En tur till Dollarstore hann vi med innan dagens höjdpunkt - loppis!
Dollarstore spenderade vi lite på  annorlunda engångsartiklar som är tänkta till grabbarnas sommarfest till slutet av semestern.

Efter en stadig frukost i stugan så åkte vi alltså på loppis-jakt och vi hittade fram till en ganska stor välstoppade loge med olika härligheter.



Här inne gjorde jag verkligen ett fynd!
Är sugen på att göra om lite i köket och på loppisen så hittade jag en lampa som jag fastnade för på en gång...
När vi kom hem lade sig Johanna i soffan med en nyinköpt tidning (RETRO) och hittade lampan på ett uppslag. Jag betalade 74kr för den,  och värderingen i tidningen var 1800-3000kr!!!



Åkte tillbaka lite senare för att leta efter fler go`bitar men då hade loppisen tyvärr hunnit stänga.
Men, mina vänner, idag är en ny dag och nya dagar bjuder på nya möjligheter ( och givetvis nya fynd)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar