onsdag 20 juli 2011

Pretty please..?

Snälla Du.
Jag är så nyfiken på vem Du är.
Låt mig få veta vem...
Att jag har någon/några som följer mig från andra ställen än "bara" vårt eget avlånga land det vet jag,
men vem/vilka är Du/Ni?

Jag utmanar Dig att säga "-Hej!"
Törs Du?

Känn inget tvång, men jag är verkligen nyfiken.
Vem är Du och hur kommer det sig att Du hänger med i mina äventyr?

Oavsett vem, så skickar jag dig en kram igenom cyberspace och hoppas att Du är med ett tag till...

Peace & love!

7 kommentarer:

  1. Klart jag törs säga hej!! Det gör jag väl alltid. Försök få tyst på den här du. :-D

    SvaraRadera
  2. Kul att du har kommit igång att blogga så mycket =) Det gillas!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hallå tjejen!

    Jag finns ju dock i närområdet, men kan ju ändå passa på att tala om att jag nyligen hittat hit :)
    Ni verkar vara ett härligt bloggande gäng, i min bekantskapskets är jag ganska ensam om att blogga ihärdigt :)

    Frida!

    (Det fungerar inte att kommentera med googlekontot av ngn anledning. Men min blogg hittas på: systerstorochlillebror.blogspot.com)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Har också hittat hit och läser din blogg, så roligt att få tips och inspiration från din och andras bloggar! Älskar också loppisar!!!

    SvaraRadera
  5. Mickan,jag laser din blogg varje dag har fran Irland o alskart! Massa kramar!

    SvaraRadera
  6. Haj haj! Jag är också trogen läsare och önskar vi hade mer tid så vi någon gång kan låta pojkarna leka som dom gjorde förr...:/ Miss U!

    SvaraRadera
  7. Nämen åhhh, vad gkad jag blir att ni ger er till känna!

    Åsa: Jag vet bättre ;) Tänker inte försöka!

    Pernilla: Detsamma! Keep on the good work!!!

    Frida & Linda: Vad roligt att du oxå hittat hit! Tack för länken...

    Helena: HEJ!!! Grattis till bebismagen! Kul att se att du är en av dem från utlandet... KRAMAR I MASSOR.

    Elin: <3

    SvaraRadera