tisdag 27 september 2011

Älskade vänner!

Jag är en sån som älskar alla mina vänner ofantligt mycket, men å andra sidan så vem gör det inte?
Många av mina vänner skiljer sig hemskt mycket från varandra men alla tillför de så mycket gott och positivt i mitt liv och jag hoppas att jag tillför dem detsamma!

Ibland händer det ju tyvärr att det händer saker som tvingar vänner ifrån varandra av en eller annan anledning och det kan gå lång tid emellan möten och samtal men det behöver ju inte betyda att vänskapen tar slut...

Förra veckan slutade en av tidernas bästa arbetskamrater på jobbet och jag saknar henne något enormt! Nu slutade hon för att flytta tillbaka till "Den lite större staden" några mil härifrån och börja sitt nya liv med allt vad det innebär och jag önskar henne egentligen bara lycka och välgång med det, men jag kommer sakna henne mycket!

Just den här dagen när hon slutade vaknade jag till det här SMS:et: "-Så glad att få vara din vän!!!"
Sms:et kom ifrån en annan av mina vänner så där bara ändå och tänk att jag lever fortfarande på det...

Det var vad jag fått under tidiga morgonen och när jag somnat för natten så hade jag fått detta från denna kära vän som flyttade, "-Du har funnits för mig i vått och torrt som ingen annan! Släpper dig inte! Finns inte ord för hur tacksam jag är för att du finns för mig..."

Med detta sagt så vill jag nog bara poängtera för mig själv hur viktigt det är att berätta för sin omgivning att man uppskattar sina vänner, det kan man aldrig göra för mycket.

Kära vänner som kikar in och läser, jag älskar er alla och jag hoppas att ni vet att ni betyder så mycket för mig!

1 kommentar:

  1. Härliga sms... Måste kännas väldigt bra =)
    Kram på dig!!!

    SvaraRadera