måndag 26 september 2011

Pics!

Lite bilder från de sista dagarna.

...när det kommer till att ställas upp!

Lilla hjärtat fortsätter med sina promenader och gör det med bravur!
Härom dagen skulle vi få sällskap av en vän med sin stora (!) hund, en hund som till slut bestämde sig för att fösöka sno åt sig en smakbit av min fina lilla häst...
Han slet omkull sin matte, spände ögonen i lilla hästen och då fick vi nog och han skjussades hem - tilläggas bör att lilla hästen stod som ett ljus och sedan forsatte promenaden lika cool som alltid!

Hemmapyssel utomhus...

Chili i kruka på terassen!



Umgåtts med vänner under trevliga former i den lite större staden!
På Agave serverades helt underbara drinkar med massor av färsk frukt och döm om min förvåning när jag vid bardisken vrider på huvudet och ser en av mina absouta favoritartister för tillfället, Veronica Maggio!
Koh Phangang i Uppsala.
Grym mat & härlig atmosfär!


Tequilabar med grymma drinkar!
Jag fick testa på det alkoholfria sortimentet eftersom jag körde.



Fick äntligen till en dejt och några timmar med lillasyster! Vi började dejten i tatuerarstudion...
Finns hemskt mycket fint men jag tror dock inte att det är något för mig...

Syrran är hård!

Återkommer imorgon kära ni, ha det bra tills vi "ses" igen!

1 kommentar:

  1. Mm vad ska man säga hon e en riktig liten donna som inte ens brydde sej om idioten :-P kram men de blev trevligt tillsist.

    SvaraRadera