måndag 10 oktober 2011

Inridning!

I helgen var det ju äntligen dags för att sitta upp på Lilla-B!
Gick egentligen helt enligt planerna även fast det blev proffsiga Sandra och inte jag som blev den första att se hur perspektivet på omvärlden ser ut från lilla hästens rygg...

Linnea höll i hästen, jag skötte Sandras uppsittning och lilla hästen skötte sig perfekt till min stora lycka!

Lycka!!!

Nu kliar det i fingrarna och det känns inte fullt så avlägset längre tills man kan titulera sig som ägare till en häst som inte bara är söt och trevlig att hantera utan även är ridbar!

Imorgon kommer Fia, ifrån Roslagsterapeuten och masserar Bling och Krolle och det gillar dom båda skarpt!

3 kommentarer:

  1. Gud vad roligt att ni är på G :D Och tack för länken, ses imn! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt!!! Bra jobbat :) Det är såå kul med unghästar :)

    SvaraRadera
  3. Visst är den en härlig känsla första gången! Jag har skrittat på min med ledare på ridbanan och din verkar vara lika cool. Fina Bling Bling!

    SvaraRadera