tisdag 11 oktober 2011

Städhjälp!

I helgen  har vi passat på att städa och röja ordentligt och både hus och garage har gåtts igenom. Jag har plockat i lådor med massor (!) av barnkläder och imorgon ska jag försöka få med mig en del till dagis för försäljning. Det finns en uppsjö av skor och en hel del ytterkläder bla. som jag tror ska kunna gå ut där uppe!
Medans jag höll på i garaget så tog sambon itu med fönstren och småttingarna kämpade hårt med att få av påslakanen från sina täcken och hänga ut sina täcken på vädring!


Vad som är lillebrors favorit när det kommer till städning är blomsprutan och en disktrasa att gå lös med, det sprayas så det står härliga till!


Såå, för de av mina läsande vänner som skulle vara sugen på fika någon kväll (gärna innan det blir mörkt så att ni hinner se våra fönster i dagsljus) är det bara att slå en pling!
Alldeles säkert var det alldeles för länge sedan vi sågs...

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Haha! Bra att kombinera städning med naturvetenskapliga experiment som The Pojkers gör :)
    Puss och kram!
    / Mamma

    SvaraRadera