fredag 3 februari 2012

Kildimo Princess

Igår hade jag turen att få låna Blingans mamma på hopplektion. Det är en dam i sina bästa år som älskar (!) att hoppa!
Det finns energi i mängder i henne och eftersom det nu är hemskt länge sedan jag hoppade så börjar det nu kännas att jag lever.
Mage och insida lår är nog värst och min heat-lotion från Aloe Vera är vid sådana tillfällen helt rätt!
Låt er inte luras av det lite småsega
uttrycket...
Från hennes glansdagar med dåvarande matte!
Hanna Rask

Kvällen har spenderats med mina tre grabbar i hemmets lugna vrå, så himla skönt eftersom att jag jobbar i morgon.

Hoppas att ni alla haft en skön fredag kväll!

Take care...

1 kommentar:

  1. Oj va stilig hon var som ung!
    Ja givetvis även nu med sina kloka ögon! :) Hästar är kloka djur!

    SvaraRadera