fredag 3 februari 2012

Lånat lite bilder...

Sandra på ryggen & Pernilla som fotograf...

Bling i inspännig i lina...

Sandra på ryggen & Pernilla fotograf!


Lilla hästen i Tierp ska nästa vecka skos för första i sitt snart tre-åriga liv. Det blir skor med sulor runt om för bästa grepp, sedan ska hon få börja följa med "de stora pojkarna" till ridhuset!

Igår var Pernilla hit en sväng för tankning, upphämtning av lite utrustning och av ytterligare ett täcke.
När jag köpte lilla hästen (hon var knappt 6mån och söt som socker...) började jag köpa på mig täcken av olika slag på reor. Ni kanske förstår att det hunnit passera en och annan rea och utförsäljning sedan dess...
Söt som socker...


Dock är hon ganska liten och de täcken jag har köpt är i största laget.
Skickade med ett täcke igår som jag upplevde som mindre när jag testade det hemma och jag hoppas att det ligger bättre.

Tack för lånet av bilder Sandra och Pernilla!

(...låg det grå/svarta bättre?)

1 kommentar:

  1. Jag har inte bytt täcke än pga kylan.. Väntar tills det blir lite mildare igen, det är bra med hals nu :)

    SvaraRadera