måndag 13 februari 2012

Nyhet i godishyllan!

Jag är en sådan som är galet svag för choklad...
Älskar choklad i alla dess former och när man får presenter att smaka och recenssera som dessa så blir jag glad!

Marabou presenterar tre nyheter i chokladsortimentet nu i vår och det är en 200grams kaka med lakrits, en chokladkaka med mandelsplitter och en dubbel stycksak, Starbar, med bla. jordnötssmör och sprött kex.


De båda chokladkakorna fick tummen upp av hela familjen och tog slut fortare än kvickt!
Jag kommer absolut att handla hem den med lakrits igen och säkert även den med mandelsplitter i även fast jag gillar schweizernöt aningen mera.

Den dubbla stycksaken då...?
Den försvann!

(Sambon låter hälsa att den var hemskt god men på tok för liten... )
Hmf, jag surade lite för jag hann inte ens smaka!

I min butik kan ni komma in och köpa lakritskakan och Starbarèn lite extra förmånligt ;)
Visst vet ni vart jag jobbar?

Vi ses!

2 kommentarer:

  1. Ställde upp Starbar-stället i helgen. Gick verkligen som smör i solsken..! ;)
    /Emil

    SvaraRadera
  2. Hej Emil!!!
    Snyggt jobbat, det var bra att det kom upp.

    Vad gillar du bingarna?

    SvaraRadera