onsdag 31 oktober 2012

Ruggigt förkyld!

Hade sett fram emot att få testa på CROSS-FIT ikväll. Träningen började förra veckan och ska vara något av det tuffare slaget! Jag åkte dit med ambitionen att testa men efter lite överläggning så blev jag istället vilande idag på grund av förkylningen... Insåg efter bara några minuter att det var nog bäst! Dock är jag nu förbaskat tänd på att kunna köra nästa vecka istället :)

Imorgon åker jag, barnen och en av deras kusiner till Leo's Lekland, de får röja och jag tänkte försöka jobba :)

I helgen (på lördag) är vi några vänner som tänkte ställa till med spökfest för barnen och om det är någon som sitter med bra tips på "läskigheter" så får ni gärna berätta...

Ny ska jag ta mig en kopp te och krypa ner under täcket!

Sov gott ;)

1 kommentar:

  1. Hej. Om du vill baka ngt läskigt eller kul vilket du föredrar så kan jag tipsa dig om en bloggerska som bloggar under bloggfamiljen.se, hon har en blogg om bakverk och fikastunder och har gjort en del roliga muffins som ser ut som spöken. ha det så kul. mvh Martina

    SvaraRadera