måndag 27 september 2010

Snabbresume`!

Hej igen, inser nu att helgen gick lite för fort, åtminstone om jag kikar på vad jag hunnit åstadkomma på bloggfronten! Men nu är jag med igen...

I lördags så var jag ju ,tillsammans med Erika och Aaron, och tittade på en klubbtävling i dressyr i Dannemora http://www.dannemoraridklubb.se/. Vi var där en kortis och åkte ganska snart igen när vi sett Annsos ritt, om det nu är någon som undrar så "-Ja, hon kom ihåg att andas!" Vidare mot Östhammar och ett stopp i mitt stall för insläpp och fodring av Lilla-B.  Åkte mot Öregrund och hämtade upp min kära far som skulle agera barnvakt när jag och T skulle  iväg tillsammns (!) några timmar på kvällen. Vi var, i sällskap med många andra, bjudna till ett par vänner som tycker att det helt enkelt är för få partaj och sammankomster i vardagen när man blir vuxen helt enkelt! En riktigt bra kväll med både nya och gamla bekantskaper i lagom mängd. Tack E & M för det... Jag avrundade kvällen ganska tidigt eftersom jag skulle hjälpa till på second-hand försäljningen av barnkläder och barnartiklar morgonen efter.

Oooops... Inser att klockan tickar lite för fort just nu och att jag måste hoppa in i duschen innan jobbet. Hörs lite senare, med lite bilder från dagen och helgen. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar