onsdag 4 maj 2011

Räddare i nöden...

Jag har en del människor i min omgivning som skulle kunna vara mina räddare i nöden!

Det är allt ifrån underbara jobbarkompisar som fixar och trixar och som behövs för att mina dagar på jobbet känns så bra, till kunder som kläcker ur sig både det ena och det andra som gör att man kan känna ren arbetsglädje långt efter att man kommit hem!

Det är stallkamrater som lånar ut sina ögonstenar för att en ridsugen unghästägare ska få rida!

Det är ett syskon som faktiskt känner en bättre än någon annan...

Det är föräldrar som älskar en oavsett vad och hur man väljer att gå till väga i olika situationer!

Det är familjen som älskar en så jag ibland blir alldeles tagen...

Det är vänner som kan konsten att bara finnas till, oavsett när man hördes av senast eller vad man talade om sist.

Det är alla de som ställer upp med kort varsel för att underlätta när det kör ihop sig i vardagen...


Utan att gå in på namn så både hoppas och tror jag att alla ni som läser förstår hur mycket jag uppskattar alla och envar!

Kärlek till Er alla!!!

2 kommentarer:

  1. vad fint skrivet!

    sv: vi ska på spa till sätra brunn =) jag o sambon- njuta av vardagslyxen när den är som bäst och mest lyxig hihi =)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas även jag har en plats kvar hos dig, för du har definitivt det hos mig. Hoppas också vi kan finna tid till lite lekdejter när galor & USA resor är gjorda! Lycka till i helgen & stor kram

    SvaraRadera